Jak zarejestrować macierz NetApp po zakupie?

Jak zarejestrować macierz NetApp po zakupie?

Aby uruchomić kontrakt serwisowy dla nowo zakupionego urządzenia NetApp należy zarejestrować macierz oraz podać wymagane informacje, między innymi o adresie instalacji.
Jest to bardzo ważne, gdyż bez poprawnej rejestracji macierzy nie będzie możliwe skorzystanie z pomocy technicznej, ani zamówienie części.
Proces rejestracji macierzy trwa do 3 dni roboczych.

Etap 1. Założenie konta NetApp

Wchodzimy na stronę https://mysupport.netapp.com/ i klikamy “Register”:

Następnie podajemy adres e-mail na jaki chcemy zarejestrować konto. Ważne aby był to oficjalny adres służbowy a nie konto w innej domenie:

i klikamy “Continue

 

Etap 2. Rejestracja macierzy NetApp

Mając już konto NetApp, logujemy się na stornie https://mysupport.netapp.com/ i klikamy w PRODUCTS -> Register Products

Następnie podajemy numer seryjny macierzy (jeśli mamy kilka, dopiszemy je później). Numer seryjny macierzy można znaleźć z tyłu urządzenia.


Jeśli nie znamy numeru seryjnego możemy użyć linku poniżej i znaleźć numery podając Purchase Order (PO) lub Sales Order number, które powinny być na kartonie z urządzeniem.

Klikamy “Submit” i w kolejnych sekcjach podajemy niezbędne informacje:

 

Product Order Details

Podajemy kolejne numery seryjne urządzenia.

ASP or SP Company contact for this product

W tej sekcji podajemy adres, na który będą wysyłane informacje z usługi AutoSupport.
Polecamy w tym miejscu podać ogólny adres do grupy administratorów, np. admin@firma.pl. Aby w przypadku zmiany administratora inne osoby również otrzymywały kluczowe powiadomienia i ważne informacje o stanie macierzy.

Physical Address of Product

Adres gdzie fizycznie znajduje się macierz. Zazwyczaj jest to adres firmy.
Jeśli natomiast macierz jest kolokowana np. w serwerowni to należy odpowiedzieć YES na pytanie: “Is this product located at a Third Party/hosted location?

Primary Contact to Receive Support

Dane osoby, która będzie otrzymywać dane z AutoSupport oraz informacje i kończącym się kontrakcie serwisowym.

Parts Receiving Address

Ades gdzie mają być dostarczane części zamienne do macierzy – zazwyczaj jest to adres instalacji.

Parts Receiving Contact

Dane osoby, która ma otrzymać części zamienne – np. osoba z działu IT.

Service Report-To Address

Adres gdzie ma przyjechać inżynier NetApp – w przypadku wykupionych kontraktów z wizytą inżyniera (On-Site).

Service Report-To Contact

Osoba, z jaką ma się kontaktować inżynier NetApp po przybyciu na powyższy adres.

 

Etap 3. Potwierdzenie faktu rejestracji przez NetApp

Po wysłaniu informacji w terminie do 3 dni roboczych macierz zostanie zarejestrowana, o czym zostaniemy poinformowani w wiadomości e-mail.
Będziemy też w stanie pobrać aktualizacje oprogramowania, narzędzia jak też i wiele przydatnych instrukcji i poradników (Know How, Best Practicies).

Z konta supportowego możemy też w przypadku problemów z oprogramowaniem lub samym sprzętem założyć Support Case o czym piszemy tutaj:
http://macierze-netapp.pl/artykuly/zglaszanie-awarii-do-supportu-netapp.html

Share this post