NetApp Support – odświeżenie daty supportu

NetApp Support – odświeżenie daty supportu

Po odnowieniu kontraktu serwisowego NetApp (tzw. renewal) na koncie support powinna pojawić się prawidłowa, przedłużona data.

Proces jej aktualizacji trwa do 3 dni roboczych. Czasem zdarza się, że dane klienta nie aktualizują się mimo wykupionego supportu. Co wtedy zrobić?

Etap 1. Logowanie do konta NetApp support

Wchodzimy na stronę https://mysupport.netapp.com/ i klikamy “Sign-In”:

Następnie podajemy adres e-mail / login i hasło aby się zalogować.

Po zalogowaniu wchodzimy w menu PRODUCTS oraz wybieramy z rozwijanego menu “My Products

 

Etap 2. Wyszukanie macierzy NetApp

W “View Installed Systems” wybieramy naszą macierz i dajemy “Go

 

Następnie klikamy Feedback:

Etap 3. Założenie Support Case

Zakładamy Case, podając Category 1 – Service contracts, Category 2, Service contract data discrepancies

w polu commnets możemy napisać np:

Hello Support,

after buying NetApp renewal via our partner I am still unable to see the proper, extended date of our support.
Could you please take a look and correct the date.

 

Kikamy SUBMIT … i gotowe.

 

Etap 4. Potwierdzenie faktu rejestracji przez NetApp

Powinniśmy dostać na email potwierdzenie założenia Support Case, a do trzech dni roboczych zmiany powinny być już widoczne, o czym również zostaniemy poinformowani mailowo.

Z konta supportowego możemy też w przypadku problemów z oprogramowaniem lub samym sprzętem założyć Support Case o czym piszemy tutaj:
http://macierze-netapp.pl/artykuly/zglaszanie-awarii-do-supportu-netapp.html

Share this post