Zgłaszanie awarii do supportu NetApp

Zgłaszanie awarii do supportu NetApp

Jeśli nastąpiła np. awaria dysku, awaria kontrolera lub problem z oprogramowaniem to mając wykupioną aktywną usługę wsparcia możemy skorzystać z pomocy technicznej NetApp.

Ile wynosi wsparcie nowych macierzy dyskowych?
Standardowa gwarancja NetApp wynosi 3 lata. Możliwe jest jednak wykupienie supportu od razu na dłuższy okres, np. czterech lub pięciu lat.

Gdzie zgłaszać problem?
Mając zarejestrowaną macierz dyskową możemy założyć ze strony support.netapp.com tzw. Support Case, czyli zgłoszenie problemu do wsparcia.

Można również zgłosić problem telefonicznie, numery z Polski to: 00800 331 1327  lub  +31 20 703 6739

Pełna lista numerów dla innych krajów znajduje się tutaj.
Po zgłoszeniu otrzymamy z supportu przydzielony numer zgłoszenia – Case ID.

Przedłużenie gwarancji
Po wygaśnięciu wsparcia możliwe jest jego wykupienie na dalszy okres. Chyba, że jest do bardzo stary model, który nie jest już wspierany.

Wsparcie pogwarancyjne i problemy niestandardowe
Jeśli wsparcie techniczne nie zostało wykupione, a uległ awarii jakiś komponent, prosimy o telefon do nas, na +48 12 44 66 780, postaramy się pomóc.

Share this post