Po odnowieniu kontraktu serwisowego NetApp (tzw. renewal) na koncie support powinna pojawić się prawidłowa, przedłużona data.
Proces jej aktualizacji trwa do 3 dni roboczych. Czasem zdarza się, że dane klienta nie aktualizują się mimo wykupionego supportu. Co wtedy zrobić?
Etap 1. Logowanie do konta NetApp support
Wchodzimy na stronę https://mysupport.netapp.com/ i klikamy “Sign-In”:
Następnie podajemy adres e-mail / login i hasło aby się zalogować.
Po zalogowaniu wchodzimy w menu PRODUCTS oraz wybieramy z rozwijanego menu “My Products”
Etap 2. Wyszukanie macierzy NetApp
W “View Installed Systems” wybieramy naszą macierz i dajemy “Go“
Następnie klikamy Feedback:
Etap 3. Założenie Support Case
Zakładamy Case, podając Category 1 – Service contracts, Category 2, Service contract data discrepancies
w polu commnets możemy napisać np:
Hello Support,
after buying NetApp renewal via our partner I am still unable to see the proper, extended date of our support.
Could you please take a look and correct the date.
Kikamy SUBMIT … i gotowe.
Etap 4. Potwierdzenie faktu rejestracji przez NetApp
Powinniśmy dostać na email potwierdzenie założenia Support Case, a do trzech dni roboczych zmiany powinny być już widoczne, o czym również zostaniemy poinformowani mailowo.
Z konta supportowego możemy też w przypadku problemów z oprogramowaniem lub samym sprzętem założyć Support Case o czym piszemy tutaj:
https://macierze-netapp.pl/artykuly/zglaszanie-awarii-do-supportu-netapp.html