Zgłaszanie awarii do supportu NetApp

Zgłaszanie awarii do supportu NetApp

Jeśli nastąpiła np. awaria dysku, awaria kontrolera lub problem z oprogramowaniem to mając wykupioną aktywną usługę wsparcia możemy skorzystać z pomocy technicznej NetApp. Sprawdź jak wygląda zgłaszanie awarii do supportu NetApp.

Ile wynosi wsparcie nowych macierzy dyskowych?

Standardowa gwarancja NetApp wynosi 3 lata. Możliwe jest jednak wykupienie supportu od razu na dłuższy okres, np. czterech lub pięciu lat. Aby dowiedzieć się więcej o rodzajach wsparcia jakie można wykupić, zachęcamy do zapoznania się z naszym artykułem poświęconem temu zagadnieniu:
https://macierze-netapp.pl/artykuly/rodzaje-wsparcia-netapp.html

Zgłaszanie awarii do supportu NetApp

Mając zarejestrowaną macierz dyskową możemy założyć ze strony support.netapp.com tzw. Support Case, czyli zgłoszenie problemu do wsparcia.

Zgłaszanie awarii do supportu netapp

Można również zgłosić problem telefonicznie, numery z Polski to: 00800 331 1327  lub  +31 20 703 6739

Pełna lista numerów dla innych krajów znajduje się tutaj.
Po zgłoszeniu otrzymamy z supportu przydzielony numer zgłoszenia – Case ID.

Przedłużenie gwarancji

Po wygaśnięciu wsparcia możliwe jest jego wykupienie na dalszy okres. Okres wsparcia można przedłużać do momentu, kiedy sprzęt przestaje być wspierany przez producenta – zostaje EOS (End Of Support).

Wsparcie pogwarancyjne i problemy niestandardowe

Jeśli wsparcie techniczne nie zostało wykupione, a uległ awarii jakiś komponent, zadzwoń do nas – postaramy się pomóc!

Share this post