Zgłaszanie awarii do supportu NetApp
Jeśli nastąpiła np. awaria dysku, awaria kontrolera lub problem z oprogramowaniem to mając wykupioną aktywną usługę wsparcia możemy skorzystać z pomocy technicznej NetApp. Sprawdź jak wygląda zgłaszanie awarii do supportu NetApp.
Ile wynosi wsparcie nowych macierzy dyskowych?
Standardowa gwarancja NetApp wynosi 3 lata. Możliwe jest jednak wykupienie supportu od razu na dłuższy okres, np. czterech lub pięciu lat. Aby dowiedzieć się więcej o rodzajach wsparcia jakie można wykupić, zachęcamy do zapoznania się z naszym artykułem poświęconem temu zagadnieniu:
https://macierze-netapp.pl/artykuly/rodzaje-wsparcia-netapp.html
Zgłaszanie awarii do supportu NetApp
Mając zarejestrowaną macierz dyskową możemy założyć ze strony support.netapp.com tzw. Support Case, czyli zgłoszenie problemu do wsparcia.
Można również zgłosić problem telefonicznie, numery z Polski to: 00800 331 1327 lub +31 20 703 6739
Pełna lista numerów dla innych krajów znajduje się tutaj.
Po zgłoszeniu otrzymamy z supportu przydzielony numer zgłoszenia – Case ID.
Przedłużenie gwarancji
Po wygaśnięciu wsparcia możliwe jest jego wykupienie na dalszy okres. Okres wsparcia można przedłużać do momentu, kiedy sprzęt przestaje być wspierany przez producenta – zostaje EOS (End Of Support).