X
    Categories: Artykuły

Zgłaszanie awarii do supportu NetApp

Jeśli nastąpiła np. awaria dysku, awaria kontrolera lub problem z oprogramowaniem to mając wykupioną aktywną usługę wsparcia możemy skorzystać z pomocy technicznej NetApp. Sprawdź jak wygląda zgłaszanie awarii do supportu NetApp.

Ile wynosi wsparcie nowych macierzy dyskowych?

Standardowa gwarancja NetApp wynosi 3 lata. Możliwe jest jednak wykupienie supportu od razu na dłuższy okres, np. czterech lub pięciu lat. Aby dowiedzieć się więcej o rodzajach wsparcia jakie można wykupić, zachęcamy do zapoznania się z naszym artykułem poświęconem temu zagadnieniu:
https://macierze-netapp.pl/artykuly/rodzaje-wsparcia-netapp.html

Zgłaszanie awarii do supportu NetApp

Mając zarejestrowaną macierz dyskową możemy założyć ze strony support.netapp.com tzw. Support Case, czyli zgłoszenie problemu do wsparcia.

Można również zgłosić problem telefonicznie, numery z Polski to: 00800 331 1327  lub  +31 20 703 6739

Pełna lista numerów dla innych krajów znajduje się tutaj.
Po zgłoszeniu otrzymamy z supportu przydzielony numer zgłoszenia – Case ID.

Przedłużenie gwarancji

Po wygaśnięciu wsparcia możliwe jest jego wykupienie na dalszy okres. Okres wsparcia można przedłużać do momentu, kiedy sprzęt przestaje być wspierany przez producenta – zostaje EOS (End Of Support).

Wsparcie pogwarancyjne i problemy niestandardowe

Jeśli wsparcie techniczne nie zostało wykupione, a uległ awarii jakiś komponent, zadzwoń do nas – postaramy się pomóc!

Piotr / SIGNATI:
Related Post