Rodzaje wsparcia NetApp

Rodzaje wsparcia NetApp

Jakie są rodzaje wsparcia NetApp?

Każdy model macierzy NetApp objęty jest w standardzie 3-letnim wsparciem producenta. Zawiera on gwarancję na części, oraz support oprogramowania. Różne rodzaje wsparcia NetApp pozwalają jednak czas ten wydłużyć do 5, 6 a czasem nawet 7 lat.

Na standardowe wsparcie NetApp składają się takie elementy jak:

  • Całodobowe wsparcie techniczne telefoniczne oraz mailowe.
  • Wysyłka części zamiennych do klienta – w standardzie jest to usługa NBD (wysyłka na następny dzień roboczy). Inne rodzaje wsparcia NetApp pozwalają również na wykupienie wsparcia z 4h czasem reakcji.
  • Subskrypcja oprogramowania wraz z pomocą zdalną. W standardzie części zapasowe dostarczane są kurierem, możliwe jest wykupienie wsparcia z wizytą serwisanta na miejscu.
  • Dostęp do portalu MySupport.netapp.com – gdzie dostępne są najnowsze wersje oprogramowania.
  • Dostęp do bazy wiedzy – gdzie znajdziemy opis najlepszych praktyk instalacji i konfiguracji macierzy.
  • Platforma Active IQ – usługa, która udostępnia analizy pomagające w identyfikacji i eliminowaniu problemów przed ich wystąpieniem.

Dodatkowe opcje wsparcia NetApp

Ponadto spełniając oczekiwania klientów, których polityka nie pozwala na odesłanie dysku ze względu na wrażliwe dane, jakie mogą się na nim znajdować,  istnieje możliwość wyboru opcji Non Returnable Disk. Pozwala ona na zachowanie nośników po awarii.

W Przypadku awarii dysku, serwis dostarcza nowe części oraz odbiera uszkodzony nośnik, a następnie poddaje go bezpiecznej utylizacji – z zachowaniem procedur dotyczących poufności. 

Jako Złoty Partner NetApp służymy pomocą w kontakcie z producentem, wspieramy klientów w rozwiązaniu ich problemów technicznych oraz służymy pomocą w doborze odpowiedniej konfiguracji sprzętu oraz odpowiedniego rodzaju wsparcia.
Ponadto, w naszej ofercie znajdują się szkolenia z zakresu konfiguracji, instalacji i najlepszych praktyk użytkowania, a także indywidualne usługi wdrożeniowe.

Co w przypadku awarii?

Kiedy wystąpią problemy z oprogramowaniem lub samym sprzętem, z konta supportowego możemy założyć zgłoszenie Support Case.
W ten sposób wsparcie NetApp będzie mogło przyjżeć się naszej sprawie i wrócić z rozwiązaniem, lub skontaktować się z nami w celu głębszego zbadania sprawy.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat zakładania zgłoszenia supportowego, przejdź do naszego artykułu i zobacz wideo.
https://macierze-netapp.pl/artykuly/zglaszanie-awarii-do-supportu-netapp.html

rodzaje wsparcia netapp link support

Share this post